भांगडली सरनाई रे  शिव थारा नैना मे हिंदी भजन लिरिक्स  

bhangadli sharnai re shiv thare naina me



अर्जी सुन्ज्यो जी त्रिपुरार,
 थे तो भूता रा सरदार--2
ओह तेरी महिमा अपरम्पार, 
धतूरो बोयो वन मे
आकड़ो बोयो वन मे
भांगडली सरनाई रे 
शिव थारा नैना मे
ओह भांगडली सरनाई रे 
शिव थारा नैना मे
ओह नैना में नैना में 
शिव थारे नैना में ...
भोला थारे नैना में .....

*****1 *****
शिव थारे गौरा है अरधंग --2
थे तो नित उठो पियो भंग 2
थे तो नित उठो पियो भंग ......
 भस्म रमाओ तन में
भभूती रमाओ तन में ........
भांगडली सरनाई रे शिव थारा नैना मे

*****2 *****

शिव थारी नान्दा की सवारी,
म्हणे लागे घणी घणी प्यारी 2
म्हणे लागे घणी घणी प्यारी……
भगवती बैठी संग में
पारवती बैठी संग में .............
भांगडली सरनाई रे शिव थारा नैना मे
*****3  *****
शिव थारी जटा म बहवे गंग ,
थे तो नित उठ पीओ भंग ,
थे तो नित उठ पीओ भंग …
भसम रमाओ तन म...
भांगडली सरनाई रे शिव थारा नैना म...
*****4  *****
शिव थारो डम डम डमरू बाजे,
थारा पगा म घूँघरा बाजे,
थारा पगा म घूँघरा बाजे,….
गौरा नाचे संग में , 
भगवती नाचे संग में , 
भांगडली सरनाई रे शिव थारा नैना म...


Post a Comment

और नया पुराने